Svennevad Halloween TrailRun

Att bara säga att det var blött är en underdrift😂

Japp – det blev till att snöra på sig skorna och testa Trailmakarens nya lopp i skogarna runt Svennevad med tema Halloween🎃

Det blev en blöt runda på fina stigar med inslag av spöken👻 – fast jag undrar vem man egentligen skulle bli mest rädd för en mörk kväll i skogen😂

Kände mig inte riktigt lika pigg som förra söndagen så det blev en del gå-pausar då jag under flera kilometer försökte hänga på några yngre ryggar och som jag i mina tankar tänkte försöka springa ifatt på slutet. Enligt speakern skulle det finnas en skylt med 1 km kvar så man kunde lägga in en spurt men den blev jag lite blåst på. För plötsligt fanns bara målet där och klockan visade att det var typ. 700 m kvar. Jaja, så är det när man inte kan banan. Men jag är lika glad för det för jag var inte sist även fast jag var äldst😄

https://www.strava.com/activities/10164583594

Lämna en kommentar